nothing, everything and anything in between...

Slutet gott, allting gott!

Publicerad 2013-12-31 20:22:00 i nothing

Jag önskade ett bra 2013 till mej och alla mina nära och kära för ett år sen och det var exakt vad jag fick. Mitt 2013 har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv, och jag hoppas att mina nära tycker att deras varit bra oxå :) Lilla L har av vad jag kan se trivits väldigt bra och börjar bli ett väldigt stort litet barn eller kanske en väldigt liten dam :P Jag är så stolt över henne! För att sammanfatta vad som gjort detta år så underbart kan man lite snabbt bara skriva: Sesam, 11 st Bullyblissar, FKAros. Men en bild säger ju mer än tusen ord så här kommer några tusen:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO
//M.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela